Ajánlói és értékesítői tudásközpont

A Sanitas Kártya egy digitális kedvezménykártya, ami 5-20% kedvezményt biztosít magánegészségügyi szolgáltatásokra. A Sanitas Kártya éves 9.900 Ft előfizetés mellett vásárolható meg. Bővebb információkat IDE KATTINTVA találsz

Kártya ajánlása

A kártya ajánlása nagyon egyszerű folyamat. csupán a vásárló / páciens email címét kell megadni és a rendszer kiküld egy általános tájékoztatót a Sanitas Kártyáról. 

A tájékoztató szövege ITT olvasható el.

Az ajánlás menete:

  1. Kérdezd meg a fizető pácienseket, hogy rendelkezik-e Sanitas Kártyával.
  2. Ha a válasz igen kérd el, ha nem, akkor ajánld, hogy küldj egy emailt a részletekkel.
  3. Add meg az email címét és küldd ki az ajánlást. / Nyomd meg az ajánlás gombot a foglalási kártyán a Medio-ban.

 

TIPP: Érdemes az ügyfelet már az érkezéskor megkérdezni, hogy rendelkezik-e Sanitas Kártyával, így akár várakozás közben is meg tudja venni a kártyát és máris kaphat kedvezményt.

Kártya értékesítés

Lehetőséged van a helyszínen azonnal értékesíteni a Sanitas Kártyát a páciensnek. Ezáltal már az aktuális vizsgálataiból is megkaphatja a kedvezményt.

Az értékesítés menete:

  • Kérdezd meg az ügyfelet, hogy hallott-e már a Sanitas Kártyáról. 
  • Ha nem akkor ajánld fel, hogy akár itt is megveheti.

 

Tippek:

  • Ismertesd a Kártya árát és hogy mire alkalmas. Bővebb információ ITT.
  • a páciensek gyakran ismételt kérdéseit és válaszokat IDE KATTINTVA találsz. 
  • Kérd el a páciens email címét és telefonszámát és végezd el az értékesítést a rendszerben. 
  • Fizettesd ki a Sanitas Kártya éves előfizetést, számlázd ki az értékesítést 
  • Mondd el a páciensnek, hogy elküldtél egy aktiváló emailt. Az emailben lévő utasításokat követve aktiválja a kártyáját és adja hozzá a mobil applikációjához.

 

Tipp: A Kártya aktiválás pontos menetét ide kattintva olvashatod el.

Segítség

Ha bármiben elakadtál, vagy nem egyértelműek az itt leírtak, akkor írj és kérdezz tőlünk nyugodtan!

A segítségkérés menete:

  1. Van lehetőséged írni a chates ügyfélszolgálatunkra.  A chatet a jobb alsó sarokban találod!
  2. Ha a partneri státusszal kapcsolatban keresnél minket, akkor minden esetben a [email protected] email címen érsz el minket!
  3. Ha általános kérdésed lenne akkor kérlek a [email protected] email címünkön keress minket!

Statisztika

A statisztika menüpont alatt nyomon követheted ajánlásaid alakulását.